Ya Aku.. Semua Aku..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Ya AKU..
aku memang manusia yang boring..
kritik.. kritik la sebanyak mana manusia nak..
sesungguhnya aku pun manusia biasa yang inginkan peningkatan dalam hidup..
memang aku tak mampu menjadi manusia yang baik di pandangan manusia..
tetapi aku cuba menjadi insan yang baik kepada tuhan yang mencipta aku..

aku try jadi yang terbaik.. untuk semua insan..
namun apakah daya.. manusia memang tak pernah bersyukur apa yang mereka dapat..
alhamdulillah... setakat ini aku rasa aku mampu bertahan.. dan bersabar..
dengan kerenah manusia yang bukan-bukan..
dan aku berharap.. kesabaran aku sentiasa tinggi..
untuk memperbaiki insan-insan nie untuk jadi yang terbaik..
sesungguhnya aku pun masih belajar..
belajar untuk menguruskan kehidupan baru..

Aku Mohon padamu ya Allah..
bantu aku dalam menguruskan semua ini..
supaya menjadi lebih baik.. dan aku lebih tegas dalam membuat keputusan..
sesungguhnya susah bagiku bila terdapat insan yang rasa dirinya hebat dari segalanya..
aku mohon kesabar yang kuat pada diriku ya Allah.. dan aku mampu melaluinya..

_luahan hati orang boring.. that why juga la orang boring dengan aku.. sebab aku pun selalu boring_




Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...