Perfume ADIDAS...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Tadi jalan-jalan pergi big bad wolf nak cari buku butterfly katanya.. nak tambah koleksi... tapi bila jalan-jalan dalam tue tak banyak pula buku yang berkenan.. last-last pergi beli buku teknik fotografi.. lari daripada maksud sebenar dah..

Sebelum balik ingin nak singgah watson.. cari perfume and compact powder yang dah habis.. so sambil cari-cari tue.. try la minyak wangi lain yang ada di Watson.... sebab sebelum nie aku biasa pakai yang dari secret garden .. atau pati minyak wangi jew.. sebab aku tak suka bau yang jenis strong.. so aku akan memilih sikit bau minyak wangi... kalau boleh nak bau lembut-lembut jew.. kita pakai pun orang tak bau sangat melainkan betul-betul dekat dengan kita.. dan kebanyakkan minyak wangi suka yang aku suka adalah bau buah.. sebab manis.. dan segar.. macam nak makan jew kan.. dan kita pun rasa sedap dengan bau dia..

Tapi faham-faham jew la secret garden.. kekadang dia punya perfume limited suatu-suatu masa jew.. lepas habis  brand tue.. cari balik enam bulan lepas tue dah tak ada dah.. so frust juga aku.. tadi aku try juga la enchenteur and silky girls tapi tak ada yang berkenan dihati... last-last try adidas for women.. terus berkenan di hati... melekat... murah pun murah.. tetiba aku suka bau floral dream dia... tak ada bau segar sangat.. tapi lembut dan membuai mimpi.. patut la cakap floral dream kan... walaupun pada awalnya aku nak ambil fruity rhythm sebenarnya.. rasa menyesal pula tak test bau yang lain juga...


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...