TERIMA KASIH MAK AYAH...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Esok hari lahir aku yang ke 25.. dah TUA weh...
tak kurang yang asyik panggil aku isteri orang la.. mak orang la...  bwekkkk~~~!! menyampah betul aku..
aku tak kawin lagi la... masih anak dara terang tang.. tang ok... haish.. study pun belum  habis lagi tau..

Tapi yang pasti.. mak aku orang yang pertama wish birthday aku...
TERIMA KASIH MAK AYAH..
kerana diorang telah melahirkan aku.. memberi aku peluang merasai nikmat dunia nie.. yang maha luasnya..
mengajar aku banyak benda disini.. dan mengasuh aku sehingga aku mampu mencapai tahap nie..
terima kasih kerana melahirkan aku...

sebenarnya nak balas mesej mak tadi macam nie..
tapi malu pula.. sebab tetiba jew nanti mak rasa aku buang tabiat..
biasalah bila berada di kejauhan ibubapa.. baru tahu pengorbanan yang diorang bagi kat kita sangat besar..
dan menghargai setiap detik-detik bersama mereka..

aku harap..
suatu hari nanti mak boleh baca apa yang aku tulis kat cnie.. tapi dengan tanpa pengetahuan aku.. hahha..
sebab bila aku tahu nanti aku akan rasa malu sendiri.. tetiba rasa ego aku besar..
ee.. tolong la.. dengan family sendiri kot... insaf~~ insaf~~..





Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...