Selamat Malam...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Selamat malam semua sekali... 
Apa bunyi tergantung la ayat tue... tapi tue la ayat yang aku lafazkan sebentar tadi depan PDL (Pegawai Dalam Latihan).. dah perasan sebutan aku tue salah.. tapi abaikan jew la.. sebab mood nak tidur atau mengantuk tue lebih tinggi... daripada nak terus hell diorang.. so.. baik  aku halau semua balik tidur awal lagi bagus.. syuh.. syuh..

Today.. aku jadi PLB.. Pegawai Latih Bertugas... so kena pantau diorang sana-sini.. sebelum aku start cuti balik kampung.. horey.. esok cuti.. hohoho... balik kampung... tapi sebelum tue.. jaga diorang training jap..  sebab dah banyak bulan sangat dah aku tak turun training.. sibuk dengan collect data untuk projek sendiri.. rindu juga nak pakai uniform balik... try tadi.. semua muat lagi.. alhamdulillah.. berat badan tak naik sangat.. still muat... sempat ambil gambar selfie jap di office... sementara tunggu diorang habis kelas petang tadi.. tapi malu pula nak upload.. so.. upload gambar lama-lama jew la..


masuk bab ayat tadi balik... ayat sebenar.. sepatutnya ialah...
Assalamualaikum dan selamat petang semua sekali.. 
selamat malam tue.. untuk kita.. jom tidur...
pipe down... 01:02...zzZZzZZzZzzz...

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...