Sabtu.. 19 april.. what will i do??

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Sabtu..
Sabtu yang legang.. walaupun masih banyak kerja menyerabutkan otak.. tapi still mahu bersenang lenang melayan fikiran memikirkan perkara yang tidak masuk dek akal.. aaah~~!! benda yang sama still difikirkan lagi.. tanpa ada penyelesaian yang munasabah.. hanya padaNya jua aku berharap..

Kan aku dah kata "make yourself busy".. tak akan ada benda mengarut aku nak serabut dalam otak.. mengelamun sana sini.. nie tak.. duit terlepas... aktiviti pun tak dilakukan.. atas alasan jaga kulit.. tak nak panas.. kau tak join Karnival Sukan Palapes Navy kali nie.. sedangkan baju dah beli.. urmm.. kalau join.. masuk juga duit poket.. RM152 untuk dua hari... mana nak cari semudah itu weh....

Aah~~!! lalui sabtu dengan aktiviti bilik... sayangkan bilik kan..bayar mahal kalau tak hargai membazir.. RM5.50 sehari.. mau kenyang perut aku makan.. char kaw teaw pinggan besar... atau nasi ayam special.. tak kew sama dengan harga penginapan aku satu hari.. yang kekadang tak  ada pun aku dibilik tue selama dua minggu.. hanya cik nyet, cik bear and miss plant aku jew tinggal disana.. urm.. membazir.. tapi kalau keselesaan yang dicari.. terima azab itu... duit pun kena cari lebih dan pandai berjimat cermat..


So.. kerja hari nie.. minggu depan teman masuk site kawan a.k.a bulu.. jadi tukang masak.. so apa yang aku akan buat sementara ada waktu di bilik... 1. cuci baju.. 2. isi n masak air minuman yang dah kosong dan kekeringan.. 3. isi minyak motor.. 4. keluar cari stok makanan.. 5. kemas bilik yang dah semakin serabut.. 6. the last.. tgk movie.. hingga larut malam.. wah.. wah.. heaven.. bila nak siap key in data.. and baca journal yang patut.. 0oo.. excellent student sangat la.. sampai satu kerja berkaitan pelajaran langsung tak buat.. 0oppss!! weekend is a rest day.. -_-" ...


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...