Halloween nITE 2014..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.

Semalam dinner palapes navy.. rindu PDL aku.. lama tak jumpa diorang... sengang-sengang join la aktiviti diorang.. tapi aku bukan kaki bercakap pun.. tengok tingkah laku diorang dah cukup.. diorang happy aku pun happy.. diorang buat perangai.. rasa macam nak bagi hell tiap2 malam kat bebudak nie.. tapi rasa jew la.. mulut aku tak akan bagi nya.. habis tak aku biarkan jew la bebudak nie.. malas nak ambil port.. teruk tak aku.. tapi diorang bangga dapat pegawai macam aku yang tak ambil kisah nie...

Dinner.. suatu kesukaan aku..terutama bila pakai tema yang pelik-pelik.. sebab suasana dia juga akan pelik-pelik.. so semuanya pelik-pelik..  tue yang aku suka tue..

Semalam aku join diorang.. sebab aku nak tengok tema pelik diorang.. sampai sana.. owh.. puas hati.. tema pelik diorang sangat menjadi..  cantik..  tapi sayangnya.. aku tak bawa kamera yang cantik.. pergi bawa phone jew.. sebab malas nak bawa beg.. nak bawa kamera mahal lagi tak la.. bila dah dijemput sebagai tetamu vip kan.. walaupun bukan tetamu yang bergelar vvip.. tapi nak jalan rata-rata ambil gambar macam pelik pula.. lagi silapnya... kamera compact aku pun aku tak bawa.. tema gelap.. tutup lampu.. warna lagi hampeh... sabor jew la.. layan jew la yea..

Bergambar dengan my intake and super senior subby (3S)
ingat lagi diorang tyme mula2 promote ktorang masuk palapes navy.. hehhe..


Hajat nak jadi The witch... tapi cari hat untuk disewa mahal pula bila satu sampai RM30 lebih...
pastue ubah fikiran jadi the vampire lady cukup la.. tapi segan pula nak buat darah menitik-nitik dibibir.. contact lens merah pun tak ada gak.. kalau buat mata merah sikit kew kan nampak la ikut tema.. tapi last decision make up biasa-biasa jew la.. cuma pinjam lipstick merah menyala dari sha black jew.. simple untuk malam tue.. tak yah ber'hantu' sangat.. tumpang costume super duper subby jew untuk meriahkan majlis.. alahai Tn. Tea.. kesian ambil gambar dengan dia tak nampak muka...

Kawan-kawan kat luar sana.. kalau ingin mencari tempahan make up..
dinner, tunang, kawen, bertandang dan sebagainya..
susah hati tak ada yang make up.. jangan risau tempah jew kawan saya..
make up nya tak perlu diragui...

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...