minat kew haper??

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Pernah tak jadi pada korang...
korang minat dengan sorang mamat nie.. hari-hari fikir dia.. fikir dia.. fikir dia.. dan fikir dia lagi.. dan korang berharap sangat dialah bakal suami korang suatu hari nanti.. bakal sehidup semati dengan korang.. dan jadi peneman hidup korang sepanjang didunia nie...

Tapi pada suatu ketika.. korang terfikir balik.. andai kata.. betullah seperti apa yang korang harapkan... tuhan jodoh korang dengan dia.. korang rasa.. korang mampu kah hidup dengan dia.. tyme tue mulalah korang terfikirkan semua keburukan  yang dia ada.. dan korang tak suka perangai dia tue.. itulah inilah.. dan tyme tue korang terfikir.. mampukah korang bertahan hidup dengan dia.. sedangkan sikap dia yang macam tue korang tak suka.. urmm.. acaner tue???


entah lah.. aku confius bila memikirkan tentang tue.. yup.. memang aku berserah sepenuhnya pada tuhan.. sebab memang tak pernah ada kata putus apa pun dengan diakan... lagi satu.. kalau dah jodoh tue.. memang akan cuba memperbaiki hubungan tue untuk lebih baikkan.. tapi.. tapi.. tapi  tetap terfikir benda tue rasa macam.. apakah??

bila aku fikir macam tue.. aku terfikir balik.. aku nie sebenarnya bukan minat atau feeling loving kat dia pun.. tapi sebenarnya.. aku suka cara dia yang jaga aku dan bagi perhatian kat aku kot jew kan.. mungkin.. sebab bila tak ada dia.. yang selalu jaga aku.. bagi perhatian kat aku.. memang aku terasa sangat sunyi.. walaupun ada kawan-kawan lain sekeliling.. tapi bila dah selalu sangat dia tak hirau aku.. kawan-kawan aku yang lain ambil port jaga aku dan sebagainya.. perasaan tue boleh hilang sendiri dan tak kisah sangat tentang dia lagi dah..so maksudnya perasaan tue lebih kepada apa... suka dia sebab dia caring dengan aku jew kan.. betul tak... yang nak perhatian dia.. tapi kenapa nak perhatian daripada dia jew?? kenapa tak random dengan kengkawan yang lain.. kenapa???

aku aendiri tak dapat jawapan untuk diri sendiri...



Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...