aku benci perasaan nie...

*ayat kali nie penuh dengan kata maki hamun.. sesiapa yang punya sakit jatung, darah tinggi dan seangkatan dengannya sila jangan baca...


now aku faham perasaan orang yang bercinta.. kenapa dia menangis berhari-hari lepas putus cinta.. bagi aku kawan yang bagi ayat kejam macam tue pun aku rasa.. ya allah.. panasnya dunia... aku rasa macam nak jew ambik pisau bukan tikam.. tapi calar-calarkan kulit dia.. biar dia rasa macam mana sakitnya hati aku lepas dia cakap macam tue.. ya allah.. kuatkanlah hati aku untuk terima keadaan nie ya allah...

dah sebulan lebih kejadian tue berlaku.. tapi sakit and pedih dalam hati aku tak pernah padam.. sebab apa.. sebab dia tak pernah tunjuk rasa bersalah langsung weh dekat aku.. dia dah kutuk aku perempuan desperate.. then sekarang dengan senang hati dia boleh minta tolong aku macam tak ada apa-apa berlaku.. memang cap @#@$#%$#  apa ntah aku nak bagi kat dia aku tak tau... sakit hatinya... arghh.. nak jew aku menjerit kat telinga dia.. "woiii.. kau tak malu kew.. kau dah kutuk aku desperate, pathetic.. then sekarang minta tolong aku.. nak buat sendiri ah.. banyak lagi la keja aku nak buat.. nak cari "boifren "lagi... hahaha" 

xleh blah la manusia tue.. memang aku tak boleh nak hadam ayat dia bagi kat aku.. so disebabkan aku tak boleh nak hadam.. faham sikit pun tak... so aku nak bagi balik la ayat dia tue... tapi sampai sekarang susah betul nak bersua muka.. tak nak kew tunjuk muka kat aku nie.. lepas aku tak nak tegur kau.. tak respon cerita kau.. datang setakat nak menghampas pintu lab.. tak ada class la weh.. nak meh bertegur sapa tunjuk muka.. kebal sangat kan hati tue.. kata kat aku hari tue... then block aku semua skrang.. haha.. takut peluru berpandu aku.. yang kejam nie.. aduhss.. dah la hati.. cukup2 buat ayat kejam... dan kalau boleh nak buang semua malam  nie.. tak mau ingat dah.. tak mau simpan dah.. nak hapus dia terus dari hidup aku..

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...