Impian: 2015, 2016 bakal tiba...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.

Pejam celik.. pejam celik 2015 bakal melabuh tirai...

hari nie 29/12/2015.. tak sangka.. impian aku pada  2013 dah pun jadi kenyataan.. Alhamdulillah.. terima kasih ya Allah.. kerana menjemput aku menjadi tetamumu pada 5hb disember 2015.. dan alhamdulillah.. satu peluang yang sangat bernilai buat aku.. diberi peluang untuk berada dekat denganNya.. mengenal umat islam seluruh dunia dan dari situ aku rasa lebih berkobar untuk mempelajari bahasa syurga.. bahasa arab dan mendalami dan mengetahui selanjutnya mengenai sirah-sirah Rasul dan para sahabat yang telah banyak berkorban dalam memperjuangkan agama islam.. terima kasih juga buat mak aku kerana support perjalanan aku disana.. jazakillah.. moga rezeki mak lebih melimpah ruah...



Pengharapan aku pada 2016 pula..

- aku harap sangat aku dapat siapkan pengajian master aku dengan sempurna dan jayanya... siapkan thesis dengan jayanya dan dapat jawab viva dengan sempurna then graduate...  yup tengah berusaha.. untuk dapat yang terbaik..
- harap sangat jumpa calon suami sempurna aku tue dan kami betul-betul disatukan dibawah ikatan yang sah.. ok.. dah 27 tahun okey tyme tue...
- dan aku dapat sambung pengajian phd aku pula tanpa halangan.. dan dipermudahkan segala urusan..

tue antara harapan aku akan datang harap sangat dimakmulkan.. Aamiin... insyaallah...

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...