Tension dengan manusia....


Argh...
aku rasa aku akan sangat bersyukur.. kalau hati aku keras macam batu dah benci gila-gila dengan manusia nie lah daripada aku ada perasaan dengan dia... bengok betul aku rasa.. macam kena dipermainkan...

First bajet mesra.... tapi sangat menyakitkan hati orang.... arghhh... before nie ok jew.. sekarang dah jadi perangai gila apa ntah..

depan orang lain bajet tunjuk bagus lagi bila dengan aku.. then bila aku mesej dia jew personal mulalah buat perangai bukan-bukan fine.... okey.. okey... aku buang kau.. nyah.. nyah dari hidup aku... aku tak mau kau dah.... jangan datang lagi dalam hidup aku.... jangan kacau sikit pun... 
AKU BENCI KAU!!!!! AKU BENCI!!!!

terasa menyesal weh aku tolong kauhari tue.. taknak tolong kau dah lepas nie... taknah dah.. jangan buat lembut leher depan aku lagi.. aku dah tak nak...

ya allah tolong aku lupakan tentang hambamu yang seorang tue dari kepala aku...
hilangkanlah semua ingatan aku tentang dia.. aku rasa sakit macam nie..


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...