cerita sahabat..


Hari nie aku belajar sesuatu...
tak perlu untuk bersama dengan orang yang tak memerlukan kita..
dan last keputusan aku.. serta nekad untuk kali nie insyaallah.. 
kuatkan hati.. selamat tinggal semua kenangan itu..
wahai kawan yang aku kenali..

aku memilih untuk bersama dengan siapa yang ingin bersama dengan ku..
yup.. dengan orang yang sanggup terima baik buruk aku..
terima kasih kawan-kawan yang masih berada disisi aku sehingga saat ini..

esok bergaduh hari ini kita bersatu kembali..
sebab kita tahu dan pasti itu fitrah sebuah persahabatan.. bukan selamanya gembira..
akan ada hari untuk kita bersengketa.. tapi dalam hati masing-masing masih bertauh kasih dan sanggup menerima.. itu tanda persahabatan yang tak akan hilang kemana-mana..


tapi aku tak boleh terima..
kawan yang senyap tanpa kata..
ibarat kita berbual dengan angin... hilang entah kemana..

mungkin pada firasatnya..
diam boleh mengelakkan persengketaan..
dalam masa yang sama.. soalan tanpa berbalas.. ibarat ikatan tanpa sambungan..
tak akan bersambung.. jadinya silaturahim terputus disitu sahaja..
dan itu yang kau harapkan selama ini kan.. okey dia dah terjadi.. dan semoga berbahagia..

yeah.. i'm understood.. i'm an annoying person, right..
always disturb u.. and now it never happens again.. and i'm quit..

aku mohon tekad aku kali ini cukup kuat untuk melawan cobaan itu..
dan harap ini tidak lagi terjadi bagai yang sebelumnya..
aku kuatkan kini..







Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...