move on


masa terus berlalu dengan pantasnya..
hari demi hari sehingga kita lupa pada apa yang berlaku semalam..
terdetik dari hati dari setiap waktu masa berlalu.. aku perasan sesuatu.. ada seseorang cuba move on dari aku... tatkala hati ini terdetik itu.. fikiran merewang seketika..

wah.. berpuitisnya aku malam nie.. hahahaha..

tapi betul aku perasan sesuatu itu dalam diri aku..
yup.. aku tak mampu nak kata apa.. tapi kalau itu pilihan yang tepat bagi dia.. seorang kawan.. (yang aku anggap kawan sebab banyak tolong aku.. tapi dia tak pernah anggap aku kawan.. kerana segala pertolongan dia hanyalah simpati semata, right?..) buat lah yang terbaik.. yang mana kau rasakan terbaik.. kerana yang baik-baik.. bukan datang selalu.. dan apa yang kau jumpa hari nie mungkin bukan lagi yang sama pada hari esok..

sekarang aku rasa.. mungkin masa yang terbaik untuk aku lepaskan.. sebab dia pun dah pergi tanpa bersebab.. dan aku pasti ini gaya move on seseorang...

aku tak tahu nak kata apa.. tapi aku rasa nie waktu terbaik kot.. sama-sama melepaskan tanpa rasa bersalah pun.. good bye kenanang.. harap kau takkan hadir lagi dalam benak fikiranku.. pergilah bersama dengan masa yang telah pergi..


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...