Teman Hidup..

Dengan penyakit rindu  dan confius hilang tak nak habis.. datang pula soalan kahwin terjah menerpa aku.. dah agak dah situasi nie mesti akan jadi punya bila aku dah habis study..

genap hari nie baru seminggu aku duduk dirumah.. dah ada tanya soalan sudi tak terima dengan calon sedemikian-demikian.. anak kawan mak... dah ada kerja tetap, cikgu.. muka biasa-biasa jew.. tapi muda sikit la.. takpe kan beza tak jauh pun umur tue.. asal dah ada kerja.. urmmmmmmmm...

persoalannya... yang buat aku serabut...
bukan sebab dah ada kerja apa atau apa.. tapi masalahnya.. aku belum sedia untuk terima sesorang masuk dalam diri aku.. takut untuk pikul tanggungjawab.. takut aku tak mampu puaskan hati semua orang.. takut dalam macam-macam keadaan..

Percaya atau tidak.. kalau aku katakan dalam hati aku dah ada orang yang bertahta di hati..
tapi dengan dia sendiri.. aku masih takut menerima.. takut untuk pelbagai benda.. walaupun kekadang dari penceritaan dia cuba menyakinkan aku dan sebagainya masih aku takut lagi untuk terima dia andai dia meluahkan kata-kata untuk masuk sekalipun dalam kehidupan aku.. aku sendiri tak mampu nak terima.. walaupun kekadang aku cuba sikit-sikit untuk terima dia dalam hidup aku..






Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...