Jangan lupakan aku..

hello peeps..

welcome back in 2017..

0080 am, 8 januari 2017, at home... saat ini aku dah melangkah ke satu tingkat usia.. iaitu 28 tahun.. belum mempunyai sebarang aset, hanya guru kelas tambahan dan belum mempunyai kerja yang tetap. Belum juga mempunyai pasangan hidup.. dan hanya mempunyai crush yang xmenjadi..

Berkaitan dengan kerja.. dah banyak interview dijalankan dan merantau.. dan sekarang hanya dipilih sebagai simpanan lantikan.. masih menunggu dengan peluang pekerjaan dan mencari terus mencari hingga dapat.. insyaallah.. tolong doakan yea kau dapat kerja..

mengenai crush xmenjadi... topik ini yang ingin diketengahkan hari ini.. sebenarnya.. memang tak berminat nak bercerita mengenai cinta, hati dan perasaan.. tetapi bila otak selalu terganggu.. jadi perlukan suatu ruang untuk diluah dan dilepaskan.. seperti yang all peeps sedia maklum.. 1'm adalah seorang yang susah nak luahkan perasaan.. tapi dengan seorang crush nie.. habis hancur segala prinsip hidup aku.. dan rata-rata kawan aku boleh nampak yang aku ada perasaan dngan crush aku nie.. sebab ktorang macam rapat dan gaya aku lain dengan kawan lelaki yang lain..

i'm still call him as my crush.. sebab  walaupun selalu bersama.. dan rata2 orang cakap kami saling ada hati antara satu sama lain.. tapi bila dia dengan aku dia xpernah mengaku dia suka aku.. asal aku buat ayat hint2 mesti dia akan marah gila dengan aku dan akan cakap " aku tak suka kau pun lah.." yup.. aku sakit hati.. sebab aku suka dia, dia boleh jawab macam tue dengan aku.. tapi bila aku xnak cakap dengan dia after tue.. pandai pula dia datang dan tanya macam2 dengan aku.. seolah-olah pujuk.. walaupun xde nada pujuk.. dan setiap kali aku cuba nak lupakan dia.. dan setiap kali tue juga la dia akan muncul balik depan aku.. antara mesej dia atau orangnya.. how to handle that..

ok cukup tentang tue.. sebab dia,. aku jadi gila.. sasau dan tak habis ingat dia.. seolah-olah seperti dia harapkan jangan lupakan dia.. macam ayat dia pernah cakap kat aku " jangan tinggal aku!!." dan tajuk movie yang dia pernah bagi 'stand by me' and 'i'm fine.. thank you.. love you..'..

mood sasau.. abaikan.. hehehhe...

serius..
sekarang aku lebih kepada nak perbaiki hidup aku.. pasangan hidup.. aku tak pasti.. dan malas mencari biarlah datang sendiri,, kalau betul dia suka aku.. biar dia datang pada aku.. macam yang dia cakap.. " aku nak kawin dengan orang yang betul2 aku suka.. taknak parent yang carikan.. n bla.. bla.. bla.. bla.. " panjang la dia bebel.. dan aku pastikan aku ada kerja sendiri.. ada duit sendiri.. nak lagi hebat cari peluang kerja lagi best lepas habis phd.. means akan sambung phd nnt insyaallah.. doakan aku jangan lupa.. *smile*

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...