Penat..

Bismillahhirahmanirahim..

Lepas balik dari UKM,  jumaat pagi sampai rumah.. dan jumaat pagi la aku start kembali rutin-rutin harian aku seperti biasa... kelas dari 7.50 pagi hinggalah 5.30 petang.. so kelas aku untuk sekolah rendah.. aku hanya  discuss balik kertas test diorang yang aku suruh diorang buat time aku tak ada.. dan sekolah menengah punya ofcos kena start topik macam biasa sebab nak habiskan semua topik cepat.. disebabkan jumaat aku tak sempat nak rehat n lelapkan mata sikit pun, malam tue.. pukul 9 malam aku dah bantai tidur... sedar-sedar dah tiga pagi.. segar bugar mata aku sebab dah tidur 6jam.. tp disebabkan rasa malas n sabtu masih kelas so aku terus bantai tidur sampai pukul 7 hah.. ambik kau.. subuh pun dah ke mana..

so harinie.. rutin aku start keja insuran la.. weekday.. sampai semua datang tegur.. tanya aku mana lama tak nampak.. sampaikan akak pejabat pos pun ingat aku dah quit keja sebab dah 3 minggu aku tak berurusan dengan dia... respect la akak pjbt pos ingat aku.. hahaha.. sebab selalu cuaikan bab no plat n ic customer kan, xboleh nak proses jpj... hehehe

sekarang nie.. maisng-masing pakat tanya bila pula aku nak pergi ukm lagi.. dah ada penempatan ke disana, mcm mana bakal pengajian? .. urmmm... tetiba bila aku pikir balik, aku rasa macam penat.. dan aku terfikir, kenapa semangat aku sekarang tak sekuat aku masa sambung master dulu.. adakah aku dah terserap dengan kata-kata negetif persekitaran.. menyebabkan aku rasa down dan macam malas untuk fikir dan untuk sambung study.. dengan bulan nie lagi.. overbudget tak sampai target simpanan... buatkan simpanan aku untuk yuran banyak lari oooo...

so apa-apa pun keadaan tengok la dalam masa dua minggu nie... kalau semangat aku pulih alhamdulillah perancangan akan diteruskan seperti biasa.. kalau tak sadaqallah hul azimm... bye-bye la cita-cita segalanya... cari cita-cita n impian baru la alamatnya... *macam tak pernah buat

p/s : really hope my co-sv tak contact aku buat masa sekrang.. really need me time.. rasa berat pula kepala memiqiur... aku rasa penat badan aku lagi mampu tahan compare penat otak.. itu sebab la jadi banyak tidur..


Rabbi yassir wala tua'ssir rabbi tammin bil khair..
"Ya Allah permudahkanlah urusan aku ini ya Allah.."
Aamiiin...




my sweety room, field village
23:09 08042018
memikirkan sumber kewangan lagi....

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...