CHICAGO TYPEWRITER

HAH... baru lepas habiskan one drama chicago typewriter..

aku datang bukan nak buat review drama tu atau nak tulis sinopsis disini.. tapi just nak khabar.. kalau ada rumah macam rumah  dan workplace macam se-ju tu.. bestnya la hai... kalau sedia ada sekarang pun aku tak keluar rumah.. dapat rumah macam se-ju tu memang lagi-lagi tak keluar rumah.. tetiba letak dream la.. nak ada mansion macam rumah seju tu.. luas besar.. tapi cantik.. macam library...

rumah ni terletak di Namjangju,  Gyeonggi Province, South Korea..  dari semalam sehingga hari ni xhabis-habis aku cari rumah ni..incase kot la ada yang berminat pergi korea dan nak tengok depan mata.. tu pun kalau owner dia bagi masuk..












boleh juga melihat konsep asal rumah di dalam web ini Namyanjung luxury home - drama pretty home....  beberapa lagi gambar dari cerita chigago typewrite di blog ini ..

menariknya setelah dapat menengubah terjemahan blog tersebut dalam english dan saya mendapati bahawa  terdapat suatu lagi drama yang berlakon di lokasi eumah ini iaitu Massuma: Goddess of Vengeance atau  Ms. Ma Nemesis. Chigago Typewrite mempunya 16 ep, yang mana dah cukup banyak saya rasa untuk dihabiskan, Ms Ma Nemesis mempunyai 32 ep dan pelakon-pelakon tambahan.. cukup la bagi saya cari gambar rumah ni di google sahaja.


Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...