Thanks to all reader 2021

Assalamualikum,

Tadi aku buka berkaitan pokok, pastu ingat nak tulis berkaitan pokok-pokok memandangkan hasil tanaman aku sekarang pun meriah. Cili, bendi, serai, cili bengala, tomato,pakchoi dan salad pun meriah ja tumbuh sekarang walaupun tak banyak pokok tapi Alhamdulillah cukup makan. Nak juga tulis penutup dan hasrat untuk tahun 2021 dan 2022 akan datang. Pastu terfikir lagi nak setting up sikit aku punya blog supaya cantik sikit ubah mood, walaupun aku selesa dengan yang sekarang. Tapi last-last, ini je la yang keluar dari fikiran aku.

Alhamdulillah, bagi aku tahun 2021 walaupun ada banyak cabarannya dalam masa yang sama ada kegembiraannya ada something yang aku rasa hargai dalam tahun 2021. Ada sakit ada penawarnya, gitu. Tadi saja aku scroll semua post-post aku yang lama. Blog ni sebenarnya ibarat dairi aku. Aku tiada dairi khas yang cantik dan kreatif seperti orang lain. Tapi alhamdulillah sikit sebanyak blog ni simpan cerita perjalanan hidup aku walaupun tak secara keseluruhan. Perjalanan aku dengan blog ni mula dari aku belajar waktu diploma. Tempat luahkan isi hati dan hilangkan kesunyian diri. Tempat aku ceritakan pengalaman aku juga. Tak sangka sekarang dia ibarat kapsul masa aku, untuk aku ingat balik masa-masa lampau aku. Ada harap ,ada keluhan, ada luahan. Semua tertulis disini.

Aku tahu ada yang suka dengan penulisan aku dan ada yang tak suka. Biasa la masing-masing ada citarasa sendiri. Kakak aku sendiri pun pernah cakap, dia tak suka dengan gaya penulisan aku. Ada juga beberapa kawan yang cakap, ayat aku terlalu skema. Masuk la sikit nada lucu dan bersahaja. Aku tak pandai untuk menulis macam blogger lain, yang mana bila kita baca terasa santai. Tapi insyaallah aku cuba untuk perbaiki hari demi hari untuk keselesaan bersama. Tadi aku tengok statistik reader aku. Thanks you all yang membaca blog aku. Harapnya ada input juga yang korang dapat dengan membaca blog aku, walaupun aku tulis just syok sendiri.Ayat pun kekadang hancur sebab tak proofread balik. Aku try untuk improve day by days. Sebab aku sendiri pun kadang-kadang baca post lama-lama aku, aku rasa pening sendiri. Hahaha.

Cerita berkaitan statistik pembaca blog aku, thanks to pembaca dari Malaysia dan Indonesia. Wah tak sangka ayat mengarut aku ni sampai dalam google carian Indonesia juga. Ada juga beberapa dari negara luar tapi english aku tak cukup bagus. Cukup la dengan korang je aku bercerita. Ok. THANK YOU U ALL ..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...