ASSALAMUALIKUM....

hurmmm... nie adalah first time aku tulis blog nie... cz dah lama aku buat blog nie tapi x berani nak meluahkan isi.... tapi disebabkan dah berkali-kali aku buka blog nie.... nak pula rasanya meluangkan masa bersama blog nie... al maklumlah... hari nie kan cuti hujung minggu ... boring lak x buat apa kat bilik... nak study pun malas.. cz biler baca jer, kepala nie x dapat nak absorb langsung apa yang aku baca... then apa agi... aku pun tutup buku la dan cari something yang boleh aku buat untuk menghilangkan boring nie... huhuhuhuhu....nak jalan-jalan pun balas.. cz aku dah boring asyik lihat ragam manusia yang agak entah apa2 ntah... yang agak menyakitkan kepala aku 2-3 ari nie.... jadi malas nak jumpa dengan insan-insan nie buat masa sekarang .... n most better aku duk je kat bilik, buat hal aku.... huhuhuhu....

aku secara simple nyer, agak suka berkongsi pendapat dengan orang... tetapi agak kaku lidah untuk menuturkannya... tapi kalau cara menulis dan chat memang lancar nyer lah... untuk membicarakan segala isi hati aku.... biasa lah aku nie manusia yang tak ramai kawan rapat... dan aku lebih suka bersendirian dan melakukan hal sendiri lagi daripada melakukan aktiviti diluar....
tapi kalau ada sesiapa yang boring n nak join aku dalam blog nie ok je... sama-sama berkongsi cerita dan memberi lebih pengetahuan untuk dikongsikan bersama....

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...