sayu nyer hati...

hari nie dah masuk 15 ramadhan.... kalau dicerung-cerung radio, dah mula berkumandang lagu-lagu raya... dan setakat pukul 4pagi nie , dah tiga lagu raya aku dengar berkumandang antaranya lagu dendang perantau dan seloka aidilfitri... sayu nyer aku dengar... (mana tak sayu.... aku nie anak perantau... dah tiga tahun x balik raya....huhuhuu) sedih aku dengar... sedih sebab puasa dah nak habis... lagi sedih sebab semester nie aku akan raya sorg kat kampus hijau nie... cz kekawan aku hampir semua nak balik... aku cam biasa la malas nak balik... tambahan pula raya nie kakak pun x boleh cuti time raya... lagi bertambah2 aku malas nak balik dengan tambang flight pun melambung tinggi.. sampai hampir RM800 untuk aku pergi balik... hohoho... baik aku makan jew duit 2 mau untuk satu sem gak la...hihiihhi...

tapi memang sedih sangat...memang rasa nak balik... cz sebelum nie pun kalau aku x balik raya aku akan melepak kat rumah family angkat... tapi raya sem nie malas nak pergi rumah diorg cz aku sorg jew... malas la....

x pe la nie raya kali terakhir di perantauan ... nanti aku dah balik... n tahun depan aku dah boleh beraya kat rumah... x pela sekali sekala beraya di kampus dan merasai perayaan sebagai seorg student oversea... huhuuh(nak pujuk hati yang lara... nak balik raya...)



p/s : nie gambar kampus hijau aku yang permai... tenangkan ... 2 yang aku sayang sangat kat kampus aku nie... hurmmm... yang seorng 2 kawan aku... tengah bergayut (syyyh.. dia x perasan aku ambil gambar dia tgh bergayut ... hihhih) cakap dengan sapa yerk???? dengan mama dier kot.... iiayer kew???? huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...