sedikiT kEbebasaN...

alhamdulillah... akhirnya berakhir juga semester nie, walaupun masih ada kerja yang perlu aku lakukan... cukup memenatkan 2-3 minggu nie... sehinggakan banyak perkara aku abaikan... dengan tension terhadap pelbagai permasalahan yang berlaku, tugasan yang bertimbun-timbun dan exam yang berlangsung memang memenatkan... namun apabila semuanya dah selesai, ia bagaikan satu kepuasan yang tak terhingga sebab boleh menyiapkan juga kerja-kerja tersebut walaupun dalam masa yang terhad.....

namun kepala aku yang sedikit gelong dalam 2-3 minggu nie terubat la sikit... walaupun aku masih ada satu asgmnt yang perlu disiapkan dan submit ari khamis nie... kerja..kerja..kerja..

semester nie semamangnya semester paling mencabar bagi aku, ( biasalah semester depan dah semester akhir) banyak tugasan perlu disiapkan last minit.... sukar untuk dipercayai.. apa x nyer.. klu ikutkan tiap2 semester ktorg jew suka tangguh kerja untuk siapkan last minit... tapi sem nie sememangnya seminggu nak final exam, semua kerja datang time 2... dan submit hantar asgmt time exam... memang giler... abis mana nak study mana nak siapkan asgmnt... at last study nyer x siapan asgmnt jew penting last.. tidur.. hurmm .. cam 2 la keadaan... nasib baik la soalan yang masuk soalan fikir sendiri... alamtnya bantal la... huhuhu... (probleum tue).. namun apa2 pun semester nie memang aku target untuk dapat dekan... aku tau geng aku banyak yang terget NC... tapi bagi aku Dekan pun cukup la sebab satu subjek 2 memang aku rasa membunuh aku sangat2 iaitu subjek pengurusan impak persekitaran.. huh memang bunuh aku apa masalah pun aku x tau.. walaupun aku rasa blh jawab utk soalan 2 tapi biler kluar jew result teruk gak aku dapat memang menyakitkan hati .. apa masalah ntah... kew memang lecturer 2 x nak bagi aku markah tinggi.. ntah la dari sem lepas agi.. subjek dier jew mesti mengkantoikan aku ... hurmmm ntah la...

namun apa-apa pun kejayaan mungkin akan jadi milik aku.. INSYAALLAH... cz aku berharap sangat dapat yang terbaik... doa-doakan yerkk...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...