::bertukar sikit::

hai.. assalamualikum..
uhuhu.. ceria sikit lepas dah dapat tukar header baru.. cz hari  nie aku terlebih rajin.. untuk buat benda2 nie.. mengantikan header aku yang lama.. kat bawah nie adalah header2 yang aku buat tadi.. dari satu header ke satu header aku edit..tapi yang kat atas nie juga yang terakir aku pilih... cz yang laen2 smua aku rasa x sesuai.. (korang nak tau.. sebenarnya.. bukan yang kat bawah nie jew.. cz yang bawah nie.. actually 1/4 daripada yang aku buat.. dalam ertikata lain.. aku ada satu file header yang aku edit2 tadi.. tapi semua gambar yang sama.. uhuh.)

 nie header yang sebelumnya.. gambar kerusi..

 nie pula idea yang first2 tadi.. nak kekalkan gaya autumn sebenarnya..  tapi biler dah start edit2..
hilang gaya autumn tue..

 nie pula .. nak letakkan kata2 tue dalam box.. tapi x jadi gak.. cz nampak kosong sngt..

 dua nie pun aku x jadi ambil.. ntah.. aku rasa cam x sesuai lak.. 

dan disebabkan aku terlalu cerewet.. yang atas nie aku jadikan pilihan.. aku pun x pasti kenapa aku pilih yang aku guna sekarang.. maybe sebab malas dah nak mengedit kot..

dan korang perasaan x kata2 aku tue.. banyak ejaan yang berapa nak betul.. tue pun sebab aku dah malas.. lepas dah siap semua.. baru aku perasan.. rupanya banyak ejaan silap.. lantak la.. (walaupun dier akan jadi persepsi pertama org.. terhadap blog aku..) tapi maksud kata2 tue sebenarnya aku tujukan khas untuk aku.. bukan orang yang datang berkunjung.. cz blog nie la sebagai peneman hidup aku..tyme aku gembira .. sedih.. dan marah.. dier la tempat aku luahkan.. dan lepaskan..  dan dier juga sebagai penawar.. (cz aku rasa mgkn ad orang yang akan salah faham dengan penggunaan 'you' n 'I'.. yang aku gunakan.. tapi.. memang macam tue maksud nyer..

tapi x salah kalau ada rasa yang berasa sedemikian kalau datang blog aku.. cz blog aku nie.. hanya cerita aku.. dan karut marut aku.. yang x mampu nak berikan apa2 pada orang laen.. sebabnya semua cerita aku.. kalau yang datang berkunjung.. dan follow.. aku ucapkan terima kasih.. cz aku anggap.. sebagai insan yang ingin berkongsi dengan aku... 

p/s:: alamak.. terbanyak mengarut lak hari nie.. ok.. selamat malam.. dan ceriakan hari mu selalu..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...