::blog dan hidup aku::

salam semua bertemu kembali... hari nie hari nie hari yang suram sikit dalam hidup ak... bukan sebab cuaca mendung..  atau sebab aku kena jawab exam malam nie.. tapi disebabkan kata2 manusia.. yang cuba menguris hati aku.. walaupun ak dah minta maaf.. fine.. semua salah aku sebab menulis tanpa usul periksa.. n aku minta maaf dengan semua tue.. tapi apa yang ak terima.. kata-kata sebalik nyer.. menyebabkan ak rasa tawar hati untuk menulis kembali blog.. (konon2 nak fokus study untuk malam nie).. tapi semua tue harapan palsu.. untuk diri aku sendiri.. ak tak boleh hidup tanpa blog.. buat masa nie.. cz cnie la tempat luahan hati ak.. tempat lepaskan kemarahan aku.. dan tempat melepaskan rindu aku dan sebagainya..

kali nie aku tak kisah .. kalau diorang nak hukum aku pun.. sebab memang itu salah aku.. tak kisah lah kalau diorang tak nak tengok ak dan nampak kelibat ak.. jijik sangat diorang dengan ak.. fine.. ak cuba mengelak.. dan kalau boleh ak tak nak muncul agi depan diorang.. aku bertahan dalam masa lebih kurang 3 hari lagi.. ak tak akan wujud dikalangan diorang agi.. dan kalau diorang rasa diorang nak remove aku dari kalangan diorang pun ak redha.. dan aku try hidup dengan diri ak sendiri.. 

sebabnya disini.. aku tak rasa dari dulu semua orang faham dengan diri aku.. tahu kehendak aku.. mengenali rapat dengan aku.. just teman setia aku adalah lappy.. dan sumber luahan ak adalah blog.. walaupun tak semua isi hati aku sepenuhnya ak sampaikan disini.. tapi dier lah jadi pengubat kelukaan dan sebagainya.. maybe ak ada facebook dan skype .. yang mana ada kawan2 memberi perangsang.. tapi tue dihadapan kita .. dibelakang.. aku tidak tahu hakikat dalam hati mereka.. 

kini ak rasa .. aku lebih selesa hidup di alam maya... bukan realiti.. biar orang tidak mengenali aku.. tidak tahu kewujudan aku.. dan rupa bentuk fizikalku.. asalkan memahami ak.. mampu berkongsi isi hati aku...dan mendengar segala kedukaan ak.. dan biarkan ak menyepi disini.. 

p/s:: aku lebih suka wujud di alam maya.. yang mana orang sendiri tidak mengenali ak yang sebenar... biar hidup aku lebih dikenali dengan sam sunshine... yang cuba untuk menyinari diri sendiri...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...