:: confius ::

... lebih kurang lagi 5 minggu.. tamat la pengajian aku sebagai budak tahun pertama untuk bachelor sains perhutanan.. dan mula melangkah ke tahun seterusnya pengajian iaitu tahun dua.. tapi untuk ketahun seterusnya pengajian aku nie.. membuatkan aku bertambah confius dan pening untuk menyusun jadual aku sebagai student.. yang turut melibatkan aku dengan aktiviti koko.. bertambah agi aku konfius... sebabnya...

kredit aku dah x cukup untuk stay hingga tahun tiga...

pening doh.. aku mengatur jadual.. kalau ikutkan.. sekarang kredit aku tinggal agi 33 kredit jew.. yang mana kalau aku ambil 17 kredit untuk sem depan.. dan 16 kredit agi untuk sem 4.. bermaksud aku akan habiskan degree aku dalam masa dua tahun jew ... termasuk dengan tesis (cz boleh buat dalam masa cuti 4 bulan nie) wah..wah.. wah.. bagus la kan.. kenapa nak pening pula kan??....

tapi masalah aku sekarang... aku dah terikat dengan koko.. yang mana aku kena habiskan dalam masa 3 tahun.. nak tahu apa.. mestilah sebabkan PALAPES... jadi cam mana pun.. aku kena stay sampai 3 tahun.. dengan kredit yang tinggal 33 tue.. nak tambah subjek malas lak.. kalau dapat habis awal agi bagus kan.. dah malas dah aku nie.. 3 tahun diploma.. tambah agi 3 tahun degree.. dah 6 tahun aku stady di sini.. isyh.. betul2 pening.. then sekarang tengah usahakan.. kalau aku dapat JPA semester depan.. semangat juga la aku nak terus study sampai 3 tahun pun.. kalau dengan pinjaman jew.. better aku study dua tahun jew dan terus kerja.. sijil diploma aku pun still panas agi.. belum berguna... ( cakap nak sambung master.. cam mana nie??).. master2 gak.. kalau dapat singkat tahun.. lagi cepat aku sambung master...


Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...