:: hidup aku dan stress:::

stresskan hidup bila orang x faham dengan keadaan kita.. asyik fikir kita mengelak jew.. pada hal.. kita banyak komitmen lain lagi kena buat.. aku x pasti... diorang x faham.. atau buat-buat x faham.. nak paksa orang untuk memberi sepenuh komitmen pada kokurikulam yang berberapa kredit tue.. berbanding.. kredit akademik yang wajib.. dan kekadang.. nak juga aku leseng.. mulut-mulut busuk.. yang aku rasa diorang buat kerja tak iklas tue..

diorang sering persoalkan.. kenapa orang lain x datang dan sebagainya..ok.. aku mengaku.. dalam golongan ktorang ada yang selalu x datang.. tapi sedar x diorang.. dengan mulut busuk diorang tue.. menyebebkan lagi banyak orang malas nak datang...

ntah la.. bila aku fikir mulut2 busuk diorang tue.. buat aku bertambah stress jew.. untuk pergi meeting diorang.. bukan apa.. kalau pergi.. sekadar nak dengar diorang bergaduh.. bermasam muka... mambebal yang bukan-bukan.. tambah stress aku.. better agi aku duduk di bilik.. siapkan kerja aku yang bertimbun-timbun..  yang banyak giler aku nak kena siapkan..  semata2 dulu kononnya.. x nak menyusahkan diorang aku pergi... last-last.. diorang buat.. bagai melepaskan diri diorang sebenarnya.. aku jadi mangsa.. aku datang.. diorang x datang.. sedangkan diorang penghuni kolej tue.. aku yang jauh sanggup turun..

diorang gunakan peluang untuk x ank turun.. korang nampak di situ..  aku dah malas dengan diorang.. biar la.. sekarang nie.. aku just join kawan-kawan aku.. malas nak ambil kisah tentang diorang.. dan nak fokus sepenuhnya pada pelajaran...lantak la diorang nak cakap apa pun... x da masa nak layan..
p/s:: sekarang nie.. aku nak tutup hidung.. n berlalu macam tue jew... malas nak hidu apa-apa..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...