:: posto.. posto ::

.. kalau dalam cerita P. Ramlee.. ada sorang pakcik posmen nie  sebut posto... posto.. sebab dier nak antar surat.. tapi.. dalam isu aku sekarang.. aku sebut posto..posto.. sebab budak2 aku semua dah kena badi buat poster.. untuk tugasan tambahan kitorang...oleh yang demikian.. ktorang sekarang  mengelami kegilaan poster yang perlu disubmitka  pada minggu nie.. 

sekarang nie.. aku n group.. perlu menyiapkan dua poster ilmiah.. satu untuk ekologi punya.. yang kitorang dapat tajuk mengenai HILL DIPTEROCARP FOREST... dan satu agi silvikultur nyer.. iaitu TEKNIK INOKULASI... yang mana untuk ekologi.. siapa yang buat paling terbaik akan dapat RM200 bagi  kumpulan tersebut.. pensyarah aku bagi..( baik x hati beliau..) manakala yang satu agi.. x de janji apa2..( tapi aku rasa kalau nak dier naikkan markah untuk first test ari tue pun dah cukup baik...)

..apa2 pun sekarang nie.. tengah cari gambar2 yang menarik dan terbaik selain dengan info-info yang berkaitan dengan poster.. tapi still belum jumpa2 gak.. apa yang aku jumpa adalah.. nie ha.. gambar yang terbaik punya daripada ahli group aku...  ( maybe dier nak lepaskan tension kot...) lawak betul aku tengok... kawan2 aku nie... layan jew la..

p/s:: bak kata nyer :::
krew2 liputan...
dari kiri tu jurukamera,director,last skali tu wartawan dia...

Comments

  1. HILL DIPTEROCARP FOREST?bunyi mcm susah jer.

    ReplyDelete
  2. boleh tahan la...
    tapi kalau selalu masuk hutan..
    x susah sangat.. cz gambar boleh ambil sendiri..
    maklumat tue.. dah ada sikit2...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...