:: don't give up::

.. exam dah dekat... tapi diri nie.. semakin hari rasa semakin kurang semangat... tambahan bila banyak kerja.. dan  tengok result yang lepas.. cam teruk sangat ..x tahu nak cover kat mana agi dah.. serius.. sedey kot.. nak study.. mata nie asyik berat jew.. kepala nie pula agi berat bila pikirkannya kembali... cam mana nak naikkan balik result2 tue semua... takut.. kekadang rasa give up pun ada..  arggh~~  aku nak maintainkan result.. nak capai target diri.. FIRST CLASS DEGREE... please my self.. confident.. cam susah jew..

tapi.. 
bila jalan2 depan bilik pensyarah tadi.. terpandang pada satu gambar nie..
dan dapat mempelajari sesuatu...



 kalau kita sendiri yang x yakin pada diri sendiri.. 
macam mana kita nak lakukan sesuatu tue dengan jayanyer..

kalau tadi pada gambar ke2 siput nie terus berundur...mesti dier x mampu nak sebarang ke tempat seterusnyakan...

... macam tue juga dengan kehidupan aku sekarang... kalau aku xc yakin dengan kebolehan sendiri.. dan berusaha mendapatkannya.. bila akan aku peroleh... semuanya bergantung pada diri aku sendiri.. chaiyuk.. gambate.. aja..aja.. fight... untuk diri sendiri.. supaya dapat buat yang terbaik untuk final exam.. expecially akaun.. n silvicultur gak..

Comments

  1. betul tu....sebenarnye...jgn la kita membezakan diri dgn org lain...setiap manusia kelebihan nya lain dan tersendiri...percya pd diri kita..kerana tidak ad manusia yg dicipta tidak mempunyai kelebihan.... =))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...