:: kaitan antara aku??::

.. Biler kita bercakap, x tentu orang berminat nak dengar, tapi aku tetap nak luah.  
Orang x dengar, aku  nak marah.
Tapi dengan blog... 
semua itu tak kisah, sebabnya aku tulis,orang baca atau tak, terpulang
yang penting aku dapat menyatakan..
sakit hati pun tak ada...
 tak kisahlah blog pisian (betul kew ejaan nie) kew apa asalkan aku dapat luah..

(tahun nie.. macam tahun membongkarkan identiti aku sendiri.. 2011.. 22 tahun)
  • tahun nie.. baru aku tahu aku darah jenis apa... 
  • baru tadi aku tahu maksud sebenar nama aku... (selama nie.. maksud nama aku andaian semata2 dari huruf dan perkaitan)
  • maksud nama aku yang rupanya sangat berkait rapat dengan diri aku yang sangat jelas.. dari peribadi, tingkah laku.. dan kehidupan aku sekarang..
  • ketenangan yang aku inginkan sebenarnya.. ada pada nama aku juga.. urm..  

"angin sepoi-sepoi

...tue jew yang aku nak cerita...mesej.. tak berapa jelaskan?...


Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...