jom ber'artwork', design...

assalamualikum.. dan salam 1 malaysia...

satu masalah.. bala cari bala.. thanabalasigam??? Tak ada kaitan dengan Mr. Bala atau Miss Bala... tapi bala sekarang adalah masalah yang sendiri cuba cari penyakit.. dimana bila dah tak pandai nak buat grafik tue xyah lah nak beranikan diri untuk ceburi... sekarang bukan masa main2.. tapi dah darurat kot.. macam mana nak settle nie.. nak kena buat juga la walaupun tak pandai.. aduhss...

aku tak pandai.. dan aku sangat jeles dengan orang yang pandai artwork... sebab diorang sangat kreatif.. aku suka benda kreatif nie... tapi aku kalau diberi benda yang realiti punya kreatif aku boleh buat la.. cam try lukis susun atur benda sikit2 tue boleh la.. tapi untuk kreatif guna alam maya macam gagal jew.. sebab buta adobe... tak pandai guna wehh~~ last2 sekali fed up dengan diri sendiri.. please.. tolong aku dalam design n grafik... aku nak buat yang terbaik untuk majalah yang aku kena buat.. sebab harapan orang atas sangat tinggi untuk melihat kelainan daripada majalah tersebut.. so aku try la nak masuk element-element grafi yang lebih menarik... yang lain dari sebelum nie... so semua tue nak kena banyakkan pemerhatian.. tilik-tilik, idea dan design menarik.. tue x termasuk e-book yang kena sisipkan sekali dalam majalah.. post kitorang gak kena buat.. 

then.. aku sebagai manusia yang tak suka musnahkan harapan orang dan nak kan kepuasan diri sendiri mesti buat yang terbaik untuk majalah itu... tapi aku tak tau solution yang terbaik untuk menjadikan majalah itu terbaik.. sebab aku tak pandai nak guna benda-benda alah tersebut.. aku just boleh bagi idea dekat orang dan orang yang pandai itu buatkan... oh anak buahkan sila jadi yang terbaik.. untuk memenuhi kehendak orang sekeliling ini ok.. sesungguhnya aku tak mampu.. ishk~~ ishk~~


sekarang nie try nak belajar artwork dengan beberapa sifu dalam blog... jom intai sikit...



http://ezhan-artwork.blogspot.com

 (no photo here)
http://imfieyzan.blogspot.com 

p/s: actually x de la nak letak grafik yang sehebat nie dalam majalah.. tapi untuk cover depan tue nak la gambar grafik yang hebat-hebat sikit sebab tue tarikan pertama yang orang dapat dilihat dulu.. sebelum tengok isi dalam.. walaupun tak ada la nak gah sangat...



 XXXXXXXXXXXXX





Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...