Kau suka aku??

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Cerita kali nie tak refer pada sapa2 pun.. tak ada kena mengena dengan sesiapa jua.. tapi bila hati terdetik.. nak bercerita juga.. walaupun hakikatnya..  "kau patut cerita lebih-lebih kat thesis kau tue.. belum siap lagi writing.. apa nak jadi nie.. cakap nak sambung master... tapi writing FYP pun malas.. so.. how la nanti kan" (dah start membebal macam mak nenek jap)...

 "ok nanti aku start awal writing aku.. bila sambung master.. nie fyp.. aku tak nampak progress lagi.. sekarang baru nampak cam mana nak buat.. tue yang lambat... tapi master nanti.. guna method sama.. site sama.. beza sikit.. buku dah ada.. sumber dah ada.. so banyak senang.. insyaallah aku boleh start writing awal.. don't worry.." (bermonolog jap... ok tue semua jawapan penyedap hati aku.. harap2 menjadi untuk start awal.. jangan tetiba addict anime aku datang sudah la.. habis kerja aku tak berjalan..) 

apa tajuk kita tadi.. oh sudah.. aku dah terlupa.. jap berfikir sejenak*****

oh.. KAU SUKA AKU?? tak... bukan33...

situasi terfikir.. kau suka aku.. berfikir sejenak*** (fikir lagi.. isyhh~~)
aku tak cantik.. tak pandai bergaya.. pakai pun biasa-biasa jew...
bercakap.. pun aku tak pandai.. straight jew cakap aku.. nak kata lemah lembut.. dah tak de kot sekarang.. gurau senda.. lagi la aku tak pandai.. bila aku sampuk cakap orang jew.. aku rasa orang nak marah aku.. so lebih baik aku diam.. so memang aku tak banyak cakap la.. aku jenis tunggu dan lihat.. tak tau nak buat apa.. hakikatnya malas nak ganggu.. kerja kau kerja kau.. kerja aku.. kerja aku..
so hidup dengan bersendirian.. hanya mampu menaip jew.. tue pun dalam blog.. yang kekadang cerita entah apa2.. berceloteh sendiri.. macam orang gila.. ntah la ada sapa baca kew tak.. yang pasti perasan dan bangga sendiri... kesian..

kalau kau nampak aku ceria.. pandai ketawa.. pandai bergurau.. bersama kawan-kawan aku jew.. bukan dengan orang lain.. so kau jangan tertipu..
kerana itu bukan aku.. itu hidup kawan-kawan aku.. mereka pandai.. dan mudah beri aku ketawa.. aku bergurau bila bersama mereka.. tapi.. hakikatnya kalau aku bersendiri.. aku rasa hidup aku penuh emosi.. 
fikirkan perkara negatif.. sana tak suka aku.. sini tak suka aku.. so apa perasaan tue.. sehinggakan aku tengok cermin jadi jelek sendiri.. hai apakah..  rasa semua orang jelek tengok aku..
situasi nie.. rasa macam nak berkurung jew dalam bilik.. tak nak jumpa sapa2.. tak nak keluar.. tak nak cakap dengan orang.. tak nak berurusan.. sedangkan banyak benda perlu diuruskan.. tapi takut tak dilayan..
hah.. sudah apa jadi dengan aku nie..

... bak kata room mate.. tue emosi sendiri jew... *_* (terkebil-kebil)



so kalau kau suka aku.. kau rasa apa mampu aku jadi.. sekejap suka sekejap sedih kew.. atau diri aku sendiri.. sentiasa emo.. ntah aku tak da jawapan untuk itu.. tapi aku harap kau orang yang ceria.. sebabnya aku ibarat sesumpah jew.. mudah terpengaruh dengan sekeliling.. so kau la kena ceriakan keadaan.. ingat tue..  
KAU PENCERIA KEADAAN...



Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...