Terjebak ke kancah kegilaan...


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

aku nak cerita aktiviti gila yang aku addict.. bila dah dapat.. masyallah.. macam susah nak renggang.. bab mengilanya sampai ayah aku tengok pun terus marah.. tak boleh berhenti.. gelak mengekek.. faham maksud gelak mengekek... maksudnya ketawa yang terbahak sehingga tak boleh nak berhenti.. kekadang tue hingga keras perut jadinya... mengalir air mata.. uhuh.. disebabkan oleh game jew pun.. tue yang ayah aku marah sangat tue..  nak tau apa permainan dia ..
TALK TO TOM 

aku rasa lucu bila si tom nie yang tiru apa kita cakap.. memang lucu.. tambahan pula bila 
suara dia lagi lembut dari kita kan so.. melucukan la... kalau dapat dekat anak buah aku pula..
buka si tom nie jew kerja ketawa.. aku dengan anak buah aku pula lawan ketawanya.. 

 di tiru pula si tom.. so sama2 tak berhenti la kan ketawakan.....

tetiba rasa macam rindu pula nak bela kucing.. macam waktu kecil2 dulu.. kucing manja sangat.. buat teman main, tidur.. sampai makan pun dia nak teman.. teman ganggu.. sibuk nak ikan orang kan.. tau la aku suka ikan.. dia pun suka ikan juga.. sibuk betul.. korang lak cam mana??? suka ikan.. hehhe~~

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...