Bitstrips oh bitstrips...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

 Hari nie dah terjebak dengan satu lagi benda melalaikan iaitu BITSTRIPS.. untuk pengetahuan korang nie salah satu permainan yang melalaikan yang terdapat di Facebook la... dia membawa kita menceritakan situasi kita sekarang dalam bentuk comic.. dan bentuk dia pun menarik... so korang boleh buat dialog di dalam photo background yang telah siap sedia di dalam bitstrips nie dan kalau korang lagi kreatif boleh terbitkan komik dari batstrips nie.. menarik.. dimana perwatakan korang akan dikomikkan dan di post dalam photopicture facebook.. 

Jom tengok aku punya bitstrips.. habis la bila aku dah start terjebak... alik-alik nanti blog aku pun penuh gambar-gambar dari bitstrip juga... dah boleh jadi komik tentang diri aku...


Hah... macam mana?? berminat...
Aku yang mula-mula tak nak pun terjebak disebabkan oleh kecomelan dia..
kalau berminat join jer.. Bitstrips Facebook.. macam promoter dah jadinya aku.. selamat mencuba..

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...