Kereta Comel...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Pernah suatu ketika dahulu, aku ceritakan aku memuji kecomelan sebuah kereta, rasa ingin bergambar dengannya dan tetiba kereta itu berhenti dihadapan aku dan menghulurkan sesuatu.. namun tak sempat aku ambil... kan.. pernahkan aku bercerita mengenainya dalam tajuk RISE UP..

 Hari nie .. masa jalan-jalan di facebook terjumpa gambar kereta comel tue.. sama macam aku jumpa hari tue.. rupa-rupanya itu semua promote KOTEX... patut la comel sangat.. kalau korang x percaya tengok gambar di bawah.. comelkan keretanya.. dan kotak tue adalah contok kotak yang dihulurkan oleh pemilik kereta itu kepada aku...

macam nak ada sebijik jew kereta macam nie.. comelllll sangatttt~~~~


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...