Lab Mate aku punya gaya...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

As a postgraduate student we have a lab.. as allegedly to reading journal and  focus about our studies... but it only acting jew.. kalau kau jalan in this room.. you can understand what they are doing everyday.. kekadang rasa macam habiskan duit university jew.. but it's seldom.. if some lecturer give them job.. you can respect them as student.. woww... rajin nyer mereka.. but if the time not have a job.. masing2 focus gak.. but with a movie and anime not on a journal... tue yang sikit parah if my supervisor come in the lab..  ada jew la nanti dia akan nagging... aku pun jadi fobia dengan dia..

In my lab.. have many table.. but mostly.. tak ada orang.. bukan meja tak berpenghuni.. tapi the person always missing and action... tak pasti mana menghilang.. always being here of course la kami-kami yang internet lembab kat bilik jew.. selalu ada.. sebab bilik tue memang internet dia laju... kau nak watching tv.. tak boring langsung laju jew jalan.. then after we.. means my friends and i.. mendaftar and menetap disitu... bilik tue makin kecoh dan stok makan always habis sebab  kami selalu habisakan.. memang terbaik la kan.. tak pasti la senior-senior kat situe suka kew.. atau menyampah dengan we are yang always here in the lab and buat bising..

Yang aku paling perasan dan ketara.. my lab mate is very different in lab and in hutan... sebab in lab semua buat hal sendiri jew.. tak bertegur sapa.. masing-masing dengan meja sendiri.. kaki kecoh aku rasa aku.. kawan aku (fatin) n kak laili.. kitorang jew mengila disitu... and sometime.. my friends and kak laili jew kecoh.. aku senyap kat belakang sorang2 sebab patition aku jauh dari diorang untuk tumpang sekaki membising di lab tue.. masuk hutan nah.. semua kaki kecoh nampaknya.. kat situ boleh kenal perangai masing-masing...

kalau tengok bitstrip yang kat lab tue macam rupa fitri, ken, and apa nama perempuan yang selalu duduk dimeja tue hah.. hehehe.. aku nie memang susah sikit nak ingat nama orang.. sorry yea~~


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...