Khawin sepupu..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.


Minggu lepas kawen sepupu aku.. sepupu yang aku rapat waktu kecik.. geng basikal.. geng balik kampung.. geng kejar kejar.. geng gaduh dan sebagainya.. dengan dia la aku banyak main waktu kecik.. sebab ayah family aku jenis yang kurang sikit bagi aku keluar main dengan orang lain.. biasa la bila hidup dikampung nie.. nakal dia lain.. so.. kita orang kawan pun semua dengan sepupu sendiri jew la..

Alhamdulillah.. majlis dia berjalan dengan lancar.. dan sah menjadi isteri orang pada 20hb Mei 2015.. pada jam 11.30 pagi.. di Masjid Muazam shah Kuala Nerang.. ( kalau tak silap nama dia la).. dan kitorang geng sepupu-sepupu nie la yang bertindak sebagai mak andam, pengapit dan juga bridemaid antam keromo.. sebab tak ada perangcangan langsung.. jom kita padang belakang balik.. gambar-gambar wedding dia..

geng sepupu-sepupu yang bertindak sebagai mak andam..




aku yang bertindak sebagai pengapit.. tak ada pengalaman ok.. so ikut jew la..

aku pulak yang nervouskan..

photoshoot dengan geng-geng sepupu.. tengok betapa ramainya sepupu perempuan ktorg.. nie masih ramai lagi yang belum masuk...

nie geng bridemaid hantam keromo ktorang.. geng2 nie juga la yang jadi kawan rapat aku tyme
 kecik main, gaduh, kawan.. tidur sekatil semua dengan diorng..
Harap ukhuwah ini terus berkekalan selamanya.. dan barakallah juga buat sepupu rapat.. :)




Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...