Personal Room Decoration..


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.

Hello uoalls!!!
Sekarang mood tengah mengelamun nak dekorasi bilik..  
almaklumlah.. wifi kampung1malaysia.. kampung we all's laju sangat.. so rugi kalau tak digunakan sepenuhnya.. sila hantuk kepala didinding yea.. keja tak nak buat.. mengarut jew lebih.. uhuh.. sekali skala ambil feel.. apa salahnya kan..

mood sekarang ada di kampung.. nak deko my room yang sebelah bilik.. macam rumah usang.. yang tak berpenghuni.. setiap kali balik.. mesti melepak bilik adik-adik.. sebab bilik diorang dah siap ada smua perabot.. dan paling penting.. ada meja study.. so tue tempat lepak aku setiap waktu malam.. sebab tv jangan mimpi lah.. kalau asyik alhijrah n oasis jew 24hour.. memang susah sikit la aku nak melayannya.. uhurmmmm... alamatnya cari kawasan jajahan sendiri.. nie pun selesa lepak bilik diorang sebab diorang tak ada di rumah.. so bolehlah luaskan kuasamu.. jadi bilik sendiri kan..

bilik aku.. dah cat.. purple.. keliling tingkap.. ingat nak cari perabot putih supaya masuk dengan purple terang bilik aku tue.. so sekarang masih godek-sodek cari ilham.. nak yang low budget.. cantik dan kemas.. nak bilik ala2 gugirls or princess.. yang cute mute gitue.. selesa untuk aku study n lepak.. and ada life aku.. mean aku tak kekok.. n semua barang aku ada disitu.. itu baru namanya bilik sendiri kan.. yea.. itu yang aku cari..

setakat yang aku godek.. dah jumpa beberapa..

Perabot putih.. dan lampu tinggi.. ok juga.. sebab bilik aku dah jadi gelap lepas cat warna purple terang.. so kena tambah kesan cahaya.. ok... good ideas..

meja buku n rak buku tue aku suka.. tapi tak nak warna tue.. sebab dah terang sangat dah cat yang aku masukkan.. meja buku pun aku tak nak yang ada wall macam tue.. sebab aku nak letak depan tingkap.. nanti ganggu.. saiz dia ok..

ala gugurls.. ok.. not bad.. warna putih pula.. suka2.. :)

nie pun menarik juga.. warna yang hampir dengan bilik aku sekarang..

half of my room in collage.. heaven rasa bila duduk sorang..


19 nov 2020 p/s : nasib baik la idea bilik aku yang sebenar tak ada langsung dalam ciri-ciri diatas ni sekarang.. hahaha  bilik pkpk 2020

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...