Kehidupan versi lepas mencari..

Panjang kehidupan yang perlu kita lalui...

pada saat kita rasa  bahagia di atas... tanpa disangka-sangka.. sepuluh tahun kemudian merasai semula hidup di bawah tanpa tujuan tanpa hala tuju..
sedih.. yup.. meratap.. yup.. terkurung.. yea.. tak mampu ingin melaluinya..
cumanya sangkar itu berubah keadaan.. yang sebelumnya usang kini berhias cantik... namun suasananya tetap sama... sunyi.. dan sayu...

Aku meratapi hari demi hari.. kehidupanku untuk mencari apakah itu kehidupan..
kehidupan yang aku pernah cita-cita bagai bayangan kini.. yang dibawa hanya mimpi ngeri...
aku lelah dengan kehidupan ini.. lelah sesangat..

sesungguhnya aku cemburu yang dinamakan kejayaan buat kawan-kawanku...
mana arah kehidupan... mana hidup aku.. sampai bila aku ingin merintih sendiri sebegini..

setiap kehidupan ada takdirnya..
pohonlah pada yang maha esa..
sesungguhnya aku tidak kuat untuk terus sebegini..
lelah.. penat.. dan kecewa pada diri sendiri..
ya allah aku mohon padamu capailah segala hajatku..
aku merayu padamu..
aku penat dan lelah untuk menerima keadaan ini..
beri yang terbaik padaku YA ALLAH...

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...