Insomnia

Assalamualaikum...

Hari ni genap umur aku 30 tahun 1 hari.. yea semalam (kemarin) hari lahir aku yang ke 30... selamat dah masuk 3 series...  dan hari ni aku dapat insomnia yang teruk.. susah tidur  malam.. faktor awalnya sebab aku bangun lambat.. kemudiannya akan segar la aku malam2.. dan selepas subuh.. selalunya aku dah dapat tidur balik.. tapi hari ni.. jadi teruk.. puas aku paksa tidur tak dapat tidur juga... mata aku dah lebam sekarang ni.. kepala dah rasa akit dan berat.. tapi dari tadi paksa tidur tak dapat juga.. macam-macam pula bermain di kepala.. dan aku perasan juga lately.. bila aku duduk dan bangun kepala jadi pening dan rasa terhayun macam nak pitam... darah tinggi ke..? bila aku google diorang cakap kalau tak cukup tidur risiko untuk dapat  darah tinggi, serangan jantung dan masalah-masalah lain juga tinggi... omg... so now dalam proses paksa diri sendiri untuk tidur lagi...

nite...


Messy room,
Angkasa Apartment
09:45 07012019
berat kepala n kena paksa tidur juga..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...